Complete Web Solutions
share cws
Προώθηση. Μια λέξη - πολλές έννοιες...

Προώθηση. Μια λέξη - πολλές έννοιες...

"Google αποτελέσματα", "φυσικά", "πληρωμένα", "seo", "likes", "posts", "budget"..

Λέξεις και έννοιες που ακούει πολύ συχνά κάποιος που ενδιαφέρεται να προβάλει την ηλεκτρονική του επιχείρηση στο ίντερνετ.

Ας προσπαθήσουμε να καταλάβουμε ποιό είδος προβολής και προώθησης είναι κατάλληλο για εμάς μέσα από το παρακάτω κείμενο χωρίς να χαθούμε σε λέξεις και έννοιες άγνωστες ή αγχωτικές!

Έχετε μια ηλεκτρονική σελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και θέλετε να γίνετε γνωστοί σε όσο το δυνατόν περισσότερους. Η ύπαρξη και μόνο ηλεκτρονικά δυστυχώς δεν μπορεί να μας εξασφαλίσει την απαραίτητη προβολή.

Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να επιλέξουμε και όλους τους προσφερόμενους τρόπους προώθησης επί  πληρωμή για να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Τα πιο βασικά απ' όλα τα βήματα πριν ξεκινήσουμε είναι

1) η σελίδα που θέλουμε να προωθήσουμε να ακολουθεί όσο το δυνατόν περισσότερους κανόνες SEO ώστε να μειώσουμε το κόστος οποιασδήποτε προωθητικής καμπάνιας

2) ο σωστός σχεδιασμός

3) η καταγραφή των στόχων

Για να αποκτήσει το site ή το e-shop μας προβολή έχουμε τις εξής 2 επιλογές: Google και Facebook. Θέλουμε η σελίδα μας να εμφανίζεται στις αναζητήσεις αλλά και στο δίκτυο του facebook προσπαθώντας να πετύχουμε μια μεγαλύτερη προβολή και αναγνωρισιμότητα.

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα(διαβάστε και εδώ για την δημιουργία του e-shop σας) - ανάλογα με τα προϊόντα του - μπορεί να προωθηθεί πιο δυναμικά μέσω facebook όπου και οι δυνατότητες επιλογών ενδιαφερόμενου κοινού είναι πολύ περισσότερες. Οι εικόνες των προϊόντων μπορούν να προβάλλονται πιο αποτελεσματικά και αν επιθυμούμε να συνοδεύονται και με τιμές ώστε να κεντρίζουμε το ενδιαφέρον του κοινού μας.

Επίσης έχουμε τη δυνατότητα να συνδεθούν οι λογαριασμοί της εταιρείας στο facebook και το Instagram για ταυτόχρονη προβολή και στα δύο δίκτυα.

Μια εταιρεία που απευθύνεται σε εξειδικευμένο κοινό μπορεί απλά να προωθηθεί μέσω Google για να είναι ορατή σε όσους αναζητήσουν κάτι πολύ συγκεκριμένο.

Μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε κλάδο με μεγάλο ανταγωνισμό είναι καλύτερο να προβληθεί μόνο μέσω facebook γιατί το κόστος για το Google μπορεί να είναι πολύ υψηλό.

Τα παραπάνω είναι μερικά παραδείγματα προβολής και όπως είναι φυσικό είναι αδύνατο να υπάρχει κανόνας που να εφαρμόζεται σε όλα τα είδη προώθησης.

Κάθε πελάτης - κατάστημα - προϊόν είναι διαφορετικά.

Οι διαφορετικές ανάγκες και οι διαφορετικοί στόχοι κάνουν κάθε πλάνο προώθησης να είναι ξεχωριστό και να σχεδιάζεται αποκλειστικά για κάθε ενδιαφερόμενο. Πρέπει να είναι αποτέλεσμα σωστής καταγραφής απαιτήσεων, έρευνας της αγοράς και του ανταγωνισμού, περιορισμός στο επιθυμητό budget, αλλά και συνεχούς παρακολούθησης και βελτίωσης μιας και η προβολή και η διαφήμιση αλλάζουν συνεχώς.

Πρέπει να δοθεί επίσης βάση και στη συνολική εικόνα της επιχείρησης. Μπορεί να μας δίνεται η δυνατότητα πληρώνοντας πολλά να είμαστε συνεχώς μπροστά στα μάτια εκατοντάδων ανθρώπων αλλά αν δεν φροντίσουμε να μείνουν ικανοποιημένοι από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας να έχουμε κάνει περιττά έξοδα.

Την εποχή που το social marketing βρίσκεται σε άνθιση δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μια επιχείρηση πρέπει πέρα της προβολής να σκεφτεί και να σχεδιάσει ένα ολόκληρο πλάνο συμπεριφοράς ειδικά "after sale" ώστε να μπορέσει να χαρακτηρίσει την επένδυση προώθησης πετυχημένη. Με κάποιο κόστος - μικρό ή μεγάλο - θα καταφέρετε να αποκτήσετε το κοινό που σας ενδιαφέρει αλλά πρέπει να ασχοληθείτε διπλά για να το κρατήσετε.

Μην ξεχνάτε ότι η προσφορά σε σχεδόν όλους του κλάδους επιχειρήσεων είναι πλέον τεράστια και η ζήτηση γίνεται συνεχώς πιο απαιτητική.

 

Μερικά "ΜΗΝ" που πρέπει να σκεφτείτε πριν ξεκινήσετε την διαδικασία προώθησής σας:

ΜΗΝ ξεκινάτε αν δεν έχετε καταγράψει τους επιθυμητούς στόχους. Να ξέρετε πάντα που θέλετε να στοχεύσετε ώστε να σχεδιάζετε και να παρακολουθείτε σωστά τις καμπάνιες σας.

ΜΗΝ θεωρείτε ότι το να πληρώσετε για όλα τα δίκτυα προβολής είναι πάντα το καλύτερο δυνατό πλάνο. Εξάλλου ο στόχος κάθε φορά πρέπει να είναι το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με το όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος.

ΜΗΝ ξεκινάτε αν δεν έχετε εξασφαλίσει ένα budget  για 3-4 μήνες. Είναι δύσκολο οι ενέργειες προβολής να αποδώσουν σε μικρότερο χρονικό διάστημα.

ΜΗΝ ξεκινάτε αν δεν είστε σίγουροι ότι μπορείτε να διαχειριστείτε τον όγκο δουλειάς που μπορεί να προκύψει από μια πετυχημένη προώθηση. (πελάτες-παραγγελίες-τηλέφωνα κλπ.)

ΜΗΝ ξεκινάτε μόνοι σας. Είναι δύσκολο να έχετε τις γνώσεις που απαιτούνται για να οργανωθούν να δημιουργηθούν και να παρακολουθούνται αποτελεσματικά τα πάντα. Συνέπεια θα έχει το να χάσετε χρήματα.

ΜΗΝ περιμένετε θαύματα! Η προώθηση είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, συνεχούς ενασχόλησης, έξυπνων ιδεών που θέλουν χρόνο και υπομονή μέχρι να αποδώσουν.

 

Στην Complete Web Solutions ασχολούμαστε με κάθε ενδεχόμενο προώθησης ξεχωριστά. Δίνουμε σημασία στο "χτίσιμο" της συνολικής ηλεκτρονικής παρουσίας μιας επιχείρησης και όχι απλά στη δημιουργία μιας καμπάνιας. Μιλάμε μαζί σας και παρακολουθούμε στενά κάθε project ώστε να το βελτιώνουμε συνεχώς. Παρακολουθούμε την αγορά και προτείνουμε λύσεις αποκλειστικά για τις ανάγκες σας.

Ελάτε να συζητήσουμε (πολύ!) και να επιλέξουμε το καλύτερο για εσάς.

 

Ζητήστε σήμερα κιόλας το ενημερωτικό έντυπο προώθησης.

Προώθηση. Μια λέξη - πολλές έννοιες...